תכנון כלכלי

הגדלת הרווחיות – מהגשמה עסקית לתנופה כלכלית

מהו הפוטנציאל הכלכלי של העסק שלכם?
האם המטרות העסקיות מסונכרנות עם הצרכים הפיננסיים של העסק?
כיצד תגדילו את ההכנסות והרווחים?

הכסף הוא ה"חמצן" של הפעילות העסקית. אתם חייבים להיות רווחיים גם כדי להבטיח את איכות החיים שלכם ושל העובדים שלכם, וגם כדי לאפשר צמיחה ושגשוג של העסק. כדי להגדיל את הרווחיות, עליכם להגדיל את ההכנסות ואת הפער בין ההכנסות להוצאות.

 

אחד הכשלים הנפוצים בניהול עסקי, ובעיקר בעסקים קטנים, הוא ההתמקדות בצמצום ההוצאות במקום בהגדלת ההכנסות. זה אמנם חשוב לנהל את ההוצאות בתבונה ולהמנע מהוצאות מיותרות. עם זאת, עליכם לזכור שההוצאות העסקיות הן אמצעי לייצר הכנסות. כאשר העסק שלכם בשפל ואתם נמנעים להשקיע בהיבטים של פיתוח עסקי, איכות, שיווק, ייעוץ וכו' – אתם, למעשה, מקבעים את עצמם ברף ההכנסות הנמוך. כדי להחלץ מהמעגל הזה יהיה עליכם להתגבר על החששות ולהקצות את המשאבים הפיננסיים הדרושים כדי ליצור את השינוי. ייעוץ עסקי יסייע לכם לתכנן את ההיבט הכלכלי של הפעילות העסקית.

 

בשלב התכנון הכלכלי נקבע את היעדים הפיננסיים הרצויים ונבנה תוכנית להשגתם. התהליך כולל בחינת הפוטנציאל הכלכלי של העסק, ניתוח הפער בין התוצאות הפיננסיות הרצויות לבין המצב הקיים, קביעת מחירי המוצרים והשירותים ובחינת דרכים להגדלת ההכנסות והרווחים.

 

להיבט הכלכלי משקל מהותי בקבלת ההחלטות בכל שלבי התכנון העסקי, החל ממיקוד הכיוון העסקי, דרך קביעת האסטרטגיה העסקית וכלה בהחלטות השיווקיות של העסק. הוא מאפשר לכם לפעול מתוך הבנת ההשלכות הפיננסיות של כל פעולה ולנתב את עצמכם לצמיחה ושגשוג בתחומכם.
התכנון הכלכלי חשוב במיוחד בשלבי הקמת העסק ובמקרים בהם אתם מבקשים לייצר שינוי ולהגדיל את הרווחיות.

לקוחות ממליצים

לתמיכה בתכנון הכלכלי של העסק

השאירו הודעה