תכנון השיווק
יש לכם את המענה המושלם עבור הלקוחות שלכם – כדאי שידעו על זה
מהי האסטרטגיה השיווקית שלכם?
מה מאפיין את קהלי היעד שלכם וכיצד זה משפיע על הפעילות השיווקית?
מהם אפיקי השיווק הטובים ביותר עבור העסק?
גם אם אתם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומכם, גם אם אתם יודעים בברור מה אתם מוכרים, למי אתם מוכרים ולאן אתם רוצים לקחת את העסק שלכם – העסק לא יצמח ללא תכנון שיווקי מדוייק שיאפשר לכם להגיע ללקוחות הפוטנציאליים ולעורר בהם את העניין והרצון לפנות אליכם.
כדי להרחיב את מעגל הלקוחות, עליכם להתמיד בפעילות שיווקית. עם זאת, אם אתם משווקים בהתמדה ולאורך זמן ללא תוצאות משמעותיות, יתכן שאין לכם תוכנית שיווקית או שהתוכנית שלכם אינה מתאימה למאפייני העסק והלקוחות. לכן, לפני שאתם מעלים הילוך ומשקיעים משאבים בפעילות השיווקית, חשוב לעצור ולבנות את האסטרטגיה השיווקית שלכם ובהתאם, להכין תוכנית פעולה ממוקדת תוך ניתוב האנרגיה והמשאבים הפיננסיים לאפיקי השיווק הטובים ביותר עבור העסק.
ייעוץ עסקי יסייע לכם לבנות תוכנית שיווקית אפקטיבית המותאמת באופן האופטימלי לעסק שלכם ואשר תאפשר את חשיפת העסק, המוצרים והשירותים לקהלי היעד הרלוונטיים. תכנון השיווק כולל את איפיון קהלי היעד, קביעת ערוצי השיווק ודרכי הפעולה.
התהליך מתאים לכל עסק הרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות ולדייק אותו, ומספק מענה לצרכים שיווקיים נקודתיים, לצד רכישת כלים ומיומנויות לפעילות שיווקית עצמאית בהמשך הדרך.